პროექტი 2017

ინფორმაცია პროექტის შესახებ

პროექტის სახელწოდება:
„გაცოცხლებული  თოჯინები“
პროექტის ავტორი:
_ირმა_______________      ______კობიძე____________________
სახელი                           გვარი
პირადი ნომერი:
_46001012282_________________________
პირადობის მოწმობის სერიის ნომერი:
_______13IC62346__________________
იურიდიული მისამართი:
_ჩოხატაურის რაიონი  სოფ.ერკეთი__________________________________________
ფაქტობრივი მისამართი:
___ჩოხატაურის რაიონი სოფ.ერკეთი__________________________________________
პროექტის შევსების თარიღი:
_01____      _06____          _2017________
დღე         თვე               წელი

პროექტის დაწერის თარიღი:                             პროექტის დასრულების თარიღი:
_____      _____          _________    _____      _____          _________
დღე         თვე               წელი        დღე           თვე             წელი
პროექტის სავარაუდო ღირებულება:
____________________________

პროექტის სავარაუდო ღირებულებაში თქვენი თანამონაწილეობა:
______________________________________
პროექტის მიზანი:  მოსწავლეების აქტიური  ჩართვა  საგაკვეთილო პროცესში.პროექტის ფარგლებში წარმოდგენილი  მასალების  ერთ-ერთი  პრიორიტეტია  გამოავლინოს და ხელი შეუწყოს შემოქმედებითი  და საკომუნიკაციო  უნარების  განვითარებას. მოსწავლეებს ეძლევათ შესაძლებლობა  წარმოსახვის,ფანტაზიის შედეგად  შექმნან  ლამაზი  ფიგურები  და  გააკეთონ პრეზენტაციები.



_____________________________________________________________________
პროექტის ამოცანა:
·      მოსწავლეთა კრიტიკული აზროვნებისა და არგუმენტირებული  მსჯელობის,შემოქმედობითობის,ფანტაზიის,
პრაქტიკული და საკონიმუკაციო უნარების  განვითარება.
·       კოლაბორაცია ერთმანეთთან.
·       სხვადასხვა მასალისაგან შექმნილი თოჯინების გაცოცხლება და პრეზენტაცია.








______________________________________________________________________
პროექტის მოსალოდნელი შედეგი:
მოსწავლეები  აქტიურად  ჩაერთვნენ საგაკვეთილო პროცესში,ინფორმაციის მოძიება,შეიქმნა  ნახატები,გამოიჭრა და დამზადდა თოჯინები,მოხდა თანამშრომლობა კლასებთან.




_____________________________________________________________________
პროექტის ბენეფიციარები:
14  მოსწავლე და  5 მასწავლებელი.



____________________________________________________________________



აღნიშნული პროექტის განხორციელების შემთხვევაში რამდენი ადამიანი ისარგებლებს ამ პროექტით და რა სარგებლობას მოუტანს ის მათ:
სულ  19 მონაწილე, ექსკურსიის მონაწილეები. ამ პროექტის საშუალებით მოსწავლეები აქტიურად,ხალისით ჩაერთვნენ საგაკვეთილო პროცესში,ისწავლეს ინფორმაციის მოძიება,შეიქმნა ნახატები, გამოიჭრა და დამზადდა თოჯინები,მოხდა თანამშრომლობა კლასებთან.



პროექტის განმახორციელებლის გამოცდილება და კვალიფიკაცია:
ერკეთის საჯარო სკოლა ყოველწლიურად აწყობს სასწავლო ექსკურსიებს ,რაც მიზანმიმართულად ეხმარება სასწავლო  პროცესის  უკეთ წარმართვაში.



პროექტის განსახორციელებლად საჭირო მასალის     ჩამონათვალი (დასახელება,რაოდენობადა ფასი)
სახელმძღვანელო,ინტერნეტი,წებო,ქაღალდი,მაკრატელი,ფერადი ძაფები,ფანქრები,ფოტო აპარატი,მიკრო ავტობუსი.

______________________________________________________________________
პროექტის დადებითი და უარყოფითი მხარეები:
დადებითი მხარეები:
1    მოსწავლე იყენებს სხვადასხვა მასალას
2    შეუძლია ინფორმაციის და სურათების მოძიება
3    მოსწავლეთა ჩართულობის გააქტიურება
4    რესურსების სწორად მოპოვება
5    დროის სწორად გამოყენება
6    კლასებშორის  თანამშრომლობა

უარტოფითი  მხარეები:
შეიძლება  არამდგრადმა ამინდმა ხელი შეუშალოს ექსკურსიის მიმდინარეობას

პროექტის განხორციელებაში შესაძლო ხელშემშლელი ფაქტორების ჩამონათვალი:
საკმარისი თანხის უქონლობა.




________________________________________________________________________

პროექტის განხორციელებაში ხელშემშლელი ფაქტორების თავიდან აცილების მიზნით თქვენი სამოქმედო სტრატეგია:


ინტერნეტის საშუალებით ამინდის პროგნოზის დადგენა და  ექსკურსიის ამის მიხედვით დაგეგმვა.
_________________________________________________________________

როგორ მოახდენთ პროექტის შედეგების ანალიზს:
     ექსკურსიის დასრულების შემდეგ მოვემზადებით პრეზენტაციისთვის.მოხდება მიღებული შთაბეჭდილებების  გადმოცემა ბავშვების მიერ.



__________________________________________________________________

რატომ უნდა განხორციელდეს ეს პროექტი:
      სოფლის ბავშვები ძირითადად მოკლებულნი არიან ისეთ „ფუფუნებას“,როგორიცაა თოჯინების თეატრში სპექტაკლის ყურება და იქაური გარემოს ხილვა.
     მოსწავლეების  წარმოსახვითი სამყაროს რეალურად ნახვა , მათი ოცნებების ასრულება გამოგვივა.ამიტომ,მიმაჩნია რომ ეს ოცნებები უნდა ავუსრულოთ.





_________________________________________

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

ტრენინგის მეშვიდე დღე

ტრენინგის მეოთხე დღე.